دنیای درسا

امروزه استفاده از گوشی هوشمند و تبلت برای کودکان و نوجوانان امری اجتناب‌ناپذیر شده و از سوی دیگر دسترسی این گروه سنی به محتوای نامناسب فضای مجازی، به دغدغه ذهنی والدین تبدیل‌شده است. این برنامه‌ به والدین اجازه می‌دهد تا وب‌گاه‌ها با محتوای نامناسب را فیلتر، خرید برنامه را محدود و زمان استفاده از دستگاه را تعیین کنند.
خانواده‌ها می‌توانند با نصب برنامه دنیای درسا به‌راحتی گوشی یا تبلتی را که در اختیار فرزندشان است، کنترل و مدیریت کنند؛ از طریق این اپلیکیشن، والدین می‌توانند برنامه‌هایی که فرزندشان اجازه دسترسی دارد را به همراه زمان‌بندی استفاده از هر برنامه تنظیم کنند.
برنامه «دنیای درسا» شامل دو اپلیکیشن مجزا برای کودک و والدین است که هر دوی این اپلیکیشن‌ها روی یک گوشی نصب می‌شوند. والدین با نصب این برنامه، زمانی که می‌خواهند گوشی یا تبلت را در اختیار فرزند خود قرار دهند، نسخه کودک را اجرا می‌کنند و کودک از آن پس یک گوشی مدیریت‌شده با کمترین خطر را در اختیار دارد.
همچنین پدر و مادر می‌توانند توسط این برنامه، مدت و روش استفاده فرزندشان از اینترنت را تحت کنترل داشته باشند و حتی فهرست تماس‌ها و پیامک‌های مجاز را برایشان تعریف کنند.
والدینی که دغدغه استفاده بی‌رویه فرزندشان از گوشی همراه را دارند و یا نگران دسترسی فرزندشان به محتوای نامناسب هستند می‌توانند «دنیای درسا» را نصب کنند و ازاین‌پس با خیال راحت گوشی یا تبلت را در اختیار فرزندانشان قرار دهند.
ویژگی‌ها عبارت‌اند از:
• امکان انتخاب تصویر پس‌زمینه از تصاویر داخلی نرم‌افزار یا از گالری یا غیرفعال کردن آن
• ایجاد یک محیط شبیه‌سازی‌شده برای نمایش و انتخاب نرم‌افزارهای نصب‌شده روی دستگاه
• مدیریت تماس‌ها
• امکان تعیین مدت‌زمان استفاده از هر نرم‌افزار مجاز برای فرزند
• مدیریت پیامک‌ها

chois program1chois program1chois program1

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

میتوانید
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
کليه حقوق اين سايت متعلق به سایت آموزش مرسلون می باشد. طراحی توسط مرسلون

آموزش مرسلون